Hoodie Apparel - What's The Story Behind The Hood

For decades the simple hoodie has endured the ravages of fashion as it is enjoyed by yet another generation. So whether you love or hate them, they are here to stay and widely available in a variety of designs and colors online and in malls. Did you ever wonder why this fashion is so alluring to the masses?

Born out of necessity, it was introduced as functional work clothing and is still easily recognized from the original design with its unique hood and over sized front pocket. But it wasn't destined to remain in the domain of the unknown. It was soon to erupt onto the streets as the "must have" for leisure and sportswear fashion, but how?

The hoodie first hit the mainstream in the US during the seventies, thanks to the hip hop culture and fashion that was huge at the time. New York trends however, did not reach London that was busy having its own cultural revolution. So the item was largely unheard of in the UK until much later.

Wearing one is a statement, as lots of us have preconceptions associated with what they mean and the type of people that wear them. Hoodie fashion has been popular on both sides of the Atlantic for some time now. Surprisingly though, some of those social attitudes are poles apart.

In the US, it is a fashion icon. They are commonly worn for sports and leisure activities. Every college and university proudly emblazons their emblems on them, appealing instantly to the masses.

When you hit the west coast of the US, particularly California, they enjoy equal amounts of genuine affection amongst surfers and skateboarders. As the chosen item of such an elite group, the hooded shirt gained a cool casualness to them that is unsurpassed. Despite this, the hoodie still enjoys popularity with the public at large.

Every jogger in the US seems to wear a hooded shirt, as do the footballers and many other sporty types. That concept is very alien in the UK, where it is never associated with actually doing sports and to wear one whilst engaging in a sport would immediately identify you as an American. Wearing this item in the UK says something entirely different about you.

In the UK, you couldn't get further away from the US blue collar university association of hooded attire. The "chav" culture of the lower classes in the UK have called it an icon of its own. "Chav" culture and the wearing of them is particularly popular among the teenagers of the group, whose brooding gangs gave rise to "hoodie culture".

In England, a ban on the wearing of hoodies (with the hood up) in shopping malls was enforced in an effort to reduce the crime and animosity associated with their owners. This is a common element in the UK and US were it is associated with gangs and criminals who have used the unique hood to great effect when getting up to all sorts of misdeeds.

In the early nineties, the hoodie had its designer makeover with many big names choosing to showcase the iconic garment. It is still very much the staple of the masses though, despite the intervention, and as is its birthright. So what story of hoodie fashion will you tell the next time you put on yours?

Seks aku dengan adik kandung ku sendiri


Di sini aku nak menceritakan pengalaman seks aku dengan adik kandung ku sendiri. Nama aku Naza. Keluarga aku berasal dari Sik, Kedah. Adik aku pula namanya Rina. Umur aku 32 tahun sementara Rina pula 27 tahun. Sememangnya telah sekian lama aku mengidam untuk menikmati tubuh adikku Rina. Terlalu geram aku melihat tubuh Rina yang montok dan gebu itu. Punggung Rina yang solid itu membuatkan aku begitu terliur sekali.

Maka peluang yang ditunggu-tunggu itu tiba jua pada hari aku membawa Rina pergi membeli belah ke Pulau Pinang. Setelah puas membeli belah, kami pun bercadang untuk pulang. Jam menujukkan pukul 11:45 malam. Aku menghidupkan enjin kereta. Setelah bergerak beberapa meter, tiba-tiba enjin keretaku mati. Puas aku cuba membaiki enjin keretaku, tapi tak berjaya. Malam makin larut. Dimana aku dan Rina nak tidur?

Aku berfikir untuk menyewa hotel. Kami menyewa hotel Shangrila, dekat Komtar. Selepas mandi, adikku Rina memakai kain batik yang baru di beli tadi. Aku pula masih memakai tuala selepas mandi. Mata aku tertumpu pada tubuh adikku Rina yang sedang leka menonton TV sambil berbaring di atas katil. Aku merangkak ke atas katil dan berbaring di sebelah Rina. Kemudian aku mula menarik Rina rapat kepadaku. Pada mulanya Rina memandangku dengan muka terkejut dan tidak menduga tindakan aku itu dan dia cuba menolak pelukanku.

"Abang Naz, Rina takut...." keluh Rina pada aku.
"Alaaa.....apa nak di takutkan..." kata ku sambil terus juga memeluk Rina. Aku memeluk Rina dengan rapat sekali. Aku menyedut-nyedut leher Rina dengan penuh keberahian. "Arrrrhhhh.....abang Naz...." keluh Rina mengeliat kegelian. Setelah beberapa minit, Rina mula merasa begitu berahi sekali. Rina mula membalas setiap kucupan yang aku berikan. Kami saling berkulum-kulum lidah.

Aku mula menanggalkan baju kurung Rina. Tertanggal saja baju, maka terserlah dua gunung kepunyaan Rina. Aku membenamkan mukaku ke dua-dua gunung Rina itu. Aku gentel dan hisap kedua-dua puting tetek Rina yang tegang menegak itu.

"Uuuhhhhh.....sedap bang....uuu....uuhhh.."

Kemudian aku tanggalkan kain batik Rina. Berdebar-debar jantung ku melihat celah kangkang adikku Rina. Aduhhh....tembam sekali cipap Rina yang masih berseluar dalam mini saiz warna merah itu. Selepas itu aku pula menanggalkan tualaku dan berdiri di hadapan Rina dengan hanya berseluar dalam sahaja. Rina hanya memandangku dengan selamba sahaja.

Sepantas kilat aku menerkam adikku. Kami berpelukan-pelukan sambil mengulum lidah dengan begitu rakus. Ternyata hebat sekali respon yang diberi oleh adik Rina padaku. Seolah-olah dia telah berpengalaman melakukan hubungan seks. Aku menanggalkan coli merah Rina dan nampaklah kedua-dua bukit Rina yang sederhana saiznya. Sekali lagi aku benamkan mukaku pada ke dua-dua gunung Rina. Di waktu yang sama, aku memasukkan tanganku yang kasar itu ke dalam seluar dalam Rina. Aku gentel-gentelkan kelentit Rina.
Mengerang -ngerang Rina apabila merasa biji kelentitya di gentel-gentel.

" Abang Naz.....uuuhhhh.....uuhhhhh" ngerang Rina sambil memelukku dengan rapat. Mata Rina makin lama makin layu di buai kesedapan yang amat sangat.

Dari gunung Rina aku sedikit-sedikit merayap ke perut Rina. Aku jilat-jilat perut adikku. Kemudian aku menuruni kebahagian kangkang adikku yang masih berseluar dalam itu. Tangan kananku menyeluk ke dalam seluar dalam Rina. Aku dapat rasakan cipap adikku sudahpun dibanjiri oleh air mazinya. Aku mula menanggalkan seluar dalam Rina. Terlucut sahaja seluar dalam merah Rina, maka terserlahlah cipap Rina yang tembam itu. Bulu cipap Rina agak lebat juga.

Tanpa melengahkan masa, aku benamkan mukaku ke cipap adikku. Dengan menggunakan hujung lidah, aku menggentel kelentit Rina. Melentik-lentik tubuh Rina apabila terasa cipapnya di jilat-jilat oleh aku.

" Arrrghhhh.....arrghhhhh....abang Nazzzz....sedapppp bang " rintih Rina sambil tangannya menarik-narik rambutku. Jari kanan aku menguak bibir cipap Rina. Aku menekan hujung lidah sedalam yang termampu. Terangkat-angkat punggung Rina setiap kali aku menghenyak kelentitnya dgn lidah. Semakin lama semakin banyak air mazi adikku melimpah ruah. "Abangggg Nazz.....jilat lagi...banggg.....uuuhhhhhh" keluh adikku sambil menggelengkan kepalanya kiri dan kanan.

Aku menghentikan kegiatan menjilat cipap Rina. Sambil berdiri di atas katil, perlahan-lahan aku menanggalkan seluar dalam ku. Terbeliak biji mata Rina apabila memandang batang aku yang panjangnya lebih kurang 8 inci dan saiznya sebesar lengan.

" Wowww......besarnya batang abang" kata Rina sambil mendekati kearahku.
" Rina....kulum batang abang, ya" pintaku pada Rina

Rina memegang batangku yang tegang macam kayu itu dan mula memasukkan bahagian kepala batangku yang seperti cendawan itu kedalam mulutnya. Dia mula menyorong dan menarik batangku. Lipstick merahnya mengalir berterusan membasahi keseluruh batang.

" Uuuuhhhhh.....uuhhhhh....sedap dikkk Rina.....laju lagi..Ahhhhh.." keluh aku sambil memegang kepala Rina supaya sorong-tariknya lebih laju. Oleh kerana dek batangku terlalu besar, Rina kelihatan seperti sesak nafas, setiap kali menyorong tarik batangku dari mulutnya.

Selepas setengah jam, Rina masih lagi mengulum-ngulum batang aku. "Dikkkk....cukup...abang dah tak tahan ni.....nanti terpancut pulak." keluh aku pada Rina. Tetapi Rina tetap tidak melepaskan batang aku dari mulutnya. Kemudian Rina tiba-tiba bangun menuju ke arah meja di hujung katil. Dia mengeluarkan sesuatu dari dalam beg tangannya.

"Abang Nazz.....pakai kondom ni....Rina takut mengandung laaa...." kata Rina padaku sambil memberi sekeping kondom pada aku. Dari malam itu barulah aku tahu, adikku Rina memang seorang yang ketagih seks. Malah katanya padaku, dia juga telah sekian lama memendam rasa untuk melakukannya dengan aku.

Aku mengambil kondom dan terus menyarungkan kebatangku yang tegang lagi besar itu. Selepas itu kembali menerkam tubuh Rina. Aku kangkangkan kedua-dua belah kaki Rina dan menghalakan batang ku betul-betul tepat ke arah bibir cipap adikku Rina. Kemudian dengan sekali tujahan sahaja, batang aku terbenam masuk kedalam cipap Rina. Adikku mengerang kesedapan sambil mendongakkan kepalanya ke atas. Mulut Rina terlopong luas apabila merasa cipapnya merima tujahan dari batang abangnya Naza. Saat itu barulah aku tahu bahawa adikku Rina sebenarnya sudah tiada dara lagi.

"uuuhhhhh.....uuuhhhhh....Aaaarrghhhh...sedap bang Nazz..." rintih Rina Sambil ituaku ramas-ramas tetek adikku. Rina seperti lembu kena sembelih setiap kali aku menujah-nujah batangku. Masuk...keluar....masuk..keluar...masuk...

"Bangggg....laju lagi bangggg...Aaahhhhh...uuuhhhhhh" mengerang Rina setiap kali cipapnya di tujah oleh batang aku. Tangannya menggenggam rapat kain cadar katil.

Aku menganggkat punggung Rina sedikit dan meletakkan bantal di bawahnya supaya tujahan aku dapat masuk dengan lebih dalam lagi. Aku pegang pergelangan kaki adikku dan letakkan di atas bahu. Kemudian kembali menghala batangku ke bibir cipap Rina. Dengan sepenuh tenaga aku hayunkan senjataku menembusi sampai ke mutiara di dasar cipap Rina.

"Aaaarrrgggghhhhhh.....abanggggg.....aaahhhhhhh....uuuuhhhhhhh" raung adikku menerima tujahan padu dari ku. Aku sorong....aku tarik...aku sorong....aku tarik...Terkerut-kerut muka Rina menerima asakan demi asakan dari aku. "Aaaarrgghhhh....uuuhhhhhhh......sedappppp....aaaahhhhhhh" rintih adikku lagi.

Aku mengubah posisi pula. Kali ini style 'doggie'. Rina bangun dan mula menonggengkan punggung ke arah ku. Sambil melutut menghadapi punggung adikku, aku kemudian menguakkan kaki Rina dengan menggunakan lutut.. Aku rapatkan batang ku ke arah cipap adikku. Tanganku memegang pinggang Rina. Setelah batang ku tepat pada sasarannya...dengan sekali hayun batangku menembusi cipap Rina.

"Aaaarrrghhhhh......uuuhhhhhh" ngerang adikku menerima asakan style 'doggie'. Aku sorong....tarik....sorong....tarik....sorong....tarikkk... " Bangggg......laju banggg....lagi bangggg...Aaaahhhhhhhhh" rintih Rina sambil tangannya menggengam erat cadar katil. Berkecamuk cadar ditarik oleh adikku dek kesedapan yang amat sangat. Kedua-dua tanganku meramas-ramas tetek Rina.

Aku kembali mengubah posisi - adikku di bawah dan aku di atas. Rina memegang bahuku dengan erat. "Uuuuuhhhh.....uuuhhhhh....uuuuhhhhhh...." keluh Rina menerima tembakan pada cipapnya. Ditarik-tariknya rambut aku dek kerana kelazatan. "Bangggg.....dalam lagi.....bang Nazzzz...." ngerang Rina seraya menggeleng-gelengkan kepalanya, sekejap ke kiri, sekejap ke kanan. Di kangkang kakinya luas-luas supaya bagi memudahkan aku menyorong tarik batangku.

Setelah hampir 2 jam bertarung di atas katil, aku dapat merasakan, air mani ku sudah hampir nak terpancut. Aku menambahkan kelajuan sorong-tarik batangku ke dalam cipap Rina. Kemudiann....

" Aaaarrrgghhhhhhhhhhh.....Rinaaaa.....Aaaaarrhhhhhhh....Aaaaahhhhhh" keluh aku apabila air mani ku memancut-mancut kedalam cipap Rina. Aku peluk Rina dengan erat sekali. Nasib baik pakai kondom. Pada ketika yang sama juga, Rina mengerang panjang. "Uuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhh........Bangggggggggggggg" raung Rina sambil menarik pinggangku dengan erat sekali. Kami bergelut dengan hebat,dan tubuh kami bertaut rapat, ketika sampai klimaks.

Begitulah kisah hubungan seks aku dengan adikku Rina. Selepas itu barulah Rina memberitahu aku, bahawa dia juga telah lama mengimpikan untuk melakukan seks dengan aku, kerana dia sudah bosan melakukannya dengan orang lain. Dia ingin menukar selera, dengan melakukannya dengan abang kandung sendiri. Kata Rina lagi, sejak dari dulu lagi dia ingin menhisap batang aku. Sehingga terbawa-bawa ke dalam mimpi.

Sejak dari hari itu aku dan adikku kerap sekali melakukan hubungan seks. Kadang-kadang sampai 6 kali dalam satu hari. Kalau tak dapat di hotel....dalam semak pun boleh jadi. Rina pulak kalau sehari tak dapat main dengan aku, sekurang-kurangnya dia mesti hendak hisap batang aku. Bahagianya dapat adik perempuan yang kuat seks.

Pesan Rina lagi, jika ada sesiapa ingin menggoda abang sendiri ikutilah cara-cara berikut.

1. Jika duduk dalam kereta bersama abang anda; kangkang kan kaki anda sedikit luas; atau pun ; kangkang..tutup...kangkang...tutup...Tentu dia akan menjeling ke bawah.

2. Jika dia nak ke kedai, kirim padanya suruh beli apa-apa jenis apam. Sebelum di hidangkan apam itu untuknya, sapukan apam itu pada cipap anda sambil berkata. "untuk abangkku Naza (sebutkan nama abang anda)

3. Atau pun kirim padanya atau makan di hadapannya gula-gula lollipop atau ais krim Cornetto. Tentu dia terbayang-bayang sesuatu.

4. Seluar dalam atau pun coli berwarna merah boleh menaikkan nafsu lelaki. Letakkan seluar dalam atau coli tersebut supaya senang di lihat oleh abang anda.

Pesan Rina lagi hubungan seks adik-beradik adalah perkara biasa sahaja di zaman moden ini. Kalau setakat seks oral tuu...ramai adik-abang yang melakukannya. Dengan syarat ketika nak melakukan hubungan seks mesti pakai kondom untuk mengelakkan dari hamil..Kalau tak naya adik ooiiii...

Setakat ini adikku Rina telah pun berkahwin dan mempunyai 2 orang anak. Kami pun jarang-jarang berjumpa. Tapi kadang-kadang kalau suaminya pergi luar negeri, aku lah yang menjadi teman untuk memuaskan nafsu berahinya.

Bersambung ke part 2 adik lagi